Vine Craciunul

vine Craciunul.. si odata cu el sarbatorile de Craciun, Revelionul, vacanta si toate cele. Ei si ce..  e o sarbatoare anuala, care ar trebui, daca nu sa ne purifice sufleteste, macar sa faca pe  om sa isi accepte aproapele asa cum e.. cel putin in perioada asta;  de accea consider ca ar trebui sa fie ceva nou in fiecare an.

sunt student in anul  I la Bucuresti si vin acasa doar in weekend, deci nu apuc sa vad orasul in care am locuit si cu care m-am obisnuit 17 ani prea mult. in schimb, am descoperit lumea din Bucuresti, sa zic, practic o noua lume. dar, o vorba din popor spune ca „nicaieri nu e mai bine ca acasa” si pe buna dreptate, asa este. la fiecare sfarsit de saptamana abia astept sa vin acasa sa imi vad parintii si sa stau ACASA, sa mananc mancarea alor mei si restul…

oful meu cel mai mare este ca, de cand stau in Targoviste, nu am vazut nicio schimbare in ceea ce priveste decorarea orasului pentru sarbatori. poate ca da, s-au mai modernizat tehnicile cu care sunt instalate „beculetele” dar nu asta e ideea. in fiecare an de cand ma stiu, un brad in centru si aceleasi lumini care, sunt folosite si de Paste si de Craciun si pentru absolut toate sarbatorile. si asta nu ar fi o problema daca macar le-ar da jos dupa fiecare sarbatoare. si cum asta nu se intampla, in Targoviste se pot vedea instalatiile decorative si pe timp de vara. ma intreb oare de ce nu lasa si bradul tot anul.. macar sa nu se mai chinuie cu altul la anu.

in concluzie, ma intreb oare daca sunt singurul care are ceva de spus in legatura cu chestia asta… si chiar daca as fi.. o fac pe un amarat de blog si oricum nu m-ar asculta nimeni. asa ca deschide bine ochii si uite-te in jur! daca cineva  impartaseste aceleasi opinii si in alte orase/localitati sa nu ezite sa scrie.

Published in: on 13/12/2009 at 10:23 PM  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adylaaa.wordpress.com/2009/12/13/vine-craciunul-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Targoviste Targoviste ce oras frumos, iti place Bucurestiul a? bagabontule adevarul ca e ,,special” ce pot sa zic, da aia din gaesti ce sa mai zica frate, lasta te-ai gandit.

    • pai tocmai aia e… ca suntem un oras.. in care nu cred ca nu s-ar gasi niste fonduri pentru o impodobire mai „sa scoata targovisteanu din casa ca pe vremuri cu copiii”..

  2. Interesant! La noi nu s-a ajuns chiar atat de departe, da’ nici mult nu cred ca mai au. :)) La noi impodobesc orasul(daca 3 ghirlande si un brad anemic pot defini asta) pe ultima suta de metri, in jurul datei de 20 Dec, si raman atarnate pana cand se topeste zapada si dupa Bucegi. :-J
    Romania 8-| Sau mai bine zis Romanii…

  3. Bine ai venit in lumea bloggingului. Toti avem o voce, trebuie doar sa zbieri in directia potrivita si o sa primesti si ecoul scontat!

  4. Faza e ca si eu am multe nemultumiri referitoare la „cacatu’ asta de oras” asa cum il numim noi,numai ca ar trebui sa ne gandim ca sunt locuri mult,mult mai rele,mai neprimitoare,mai murdate.Eu zic sa ne obisnuim cu atat si sa ne gandim ca intodeauna poate fi si mai rau.


Lasă un comentariu